Extra inkomst kombinerat med intresse

Om du är som jag och gillar allt som har med inredning att göra
och dessutom viljan att tjäna pengar på det
- börja att sälja för .innerum!

.innerum är ett homepartyföretag med inriktning heminredningsprodukter.
Som säljare för .innerum får du själv styra över dina arbetstider.
Du jobbar via hempartyförsäljning och det finns många olika sätt som du
kan nå ut till dina kunder.
 .innerum erbjuder också 30% personalrabatt,
 personlig coach och hjälp på vägen, tävlingar, bonusar, samt många trevliga kollegor m.m.



Är du en öppen, glad och självgående person som brinner för inredning och
försäljning?
Kontakta oss på [email protected]



Jag jobbar för .innerum och jag älskar verkligen att jobba med våra produkter.
Som säljare får jag utvecklas och samtidigt bestämma över min tid.
Att få komma hem till människor och få inspirera med mina ideér och innerums
produkter är verkligen det roligaste som finns!
Bli en av oss du också!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Svar: Hej Therese!Vet inte varför det inte funkar, kolla med BlogLovin´..
Siri

2012-03-19 @ 00:50:27
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0