Midsommardukning

Äntligen är midsommar snart här!
Har klippt och klistrat i dagarna tre och jag tror det blir ganska bra faktiskt.

Självklart blir det blågult tema!

  

Bestämde mig för att göra en bordsplacering (inget som vi egentligen brukar ha), bara för
att "förfina" det lite. Valde en enkel oval tag som jag sedan knyter fast på
foten på glaset med blågula band.

Som servettringar har jag klippt ut prästkragar och tejpat fast på
pappersringar. Inget märkvärdigt alls egentligen..

Nu väntar jag bara på att dukarna som ska vara duvblå kommer idag..ville
skippa att ha pappersduk (det får bli som en nödlösning).
Imorgon bitti ska jag ut och plocka en massa björkkvistar som jag ska binda
ihop som en "korv" och sedan dekorera med diverse blommor som jag hoppas
jag kan hitta ute i skogen :)

Det kommer mer bilder -förhoppningsvis imorgon!



GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad skönt att du hann lägga ut lite bilder nu! Jag kommer att kopiera dig -hoppas jag hinner! Jättesnyggt, och jag gillade din notdukning starkt!

Var får du allt från? Har du utbildning inom detta?

Berätta lite :)

Glad midsommar!

2011-06-23 @ 10:02:39
Postat av: "mormor"

Jättefint som vanligt

HA det dså trevligt

ktram / mamma

2011-06-23 @ 14:08:11
URL: http://www.blogg.passagen.se/etiop
Postat av: pysseliten

ja verkligen fint :) Alltid lite kul att se .

2011-06-28 @ 08:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0