Kul med tapeter

Gisses vad länge sedan det var jag skrev ett inlägg!
Tiden går alldeles för fort och jag hinner inte riktigt med..

Nu kliar det i renoveringstarmen och jag tror jag lyckats övertala
sambon till at vi ska fixa lite i sovrummet under helgen.

Som jag skrivit om tidigare så gjorde vi förra våren en budgetrenovering i just
sovrummet. Helt okej, men jag har som inte riktigt
fått till det. Saknat bra nattduksbord och belysning..
Sprickan har varit en bidragande orsak till detta.
Nu tänker vi prova på med reparationsgips och se om det kan lösa problemet.


Så här ser det ut just nu:

Foto:Ulf Johansson

Trådgardinen täcker alltså sprickan som går från tak till golv.

Hittade en smågullig/rolig tapet på RUSTA som jag föll för. Tycker att
den passar jättebra i ett sovrum ;)



Sedan har jag tänkt mig IKEA´S Lackhylla -den lilla i svart som
nattduksbord åt oss. Den verkar inte finnas i Ek dessutom hade
jag två svarta hemma -så dom får duga!
Kompletterar med en bordslampa som jag redan hade en hemma av.
Den kommer från Ellos



Väntar på att gubben ska komma hem så vi kan åka iväg och
inhandla allt :)
Ha en riktigt underbra helg alla!


Kommentarer
Postat av: Anita

Åh, vad kul att du skrivit igen! Har saknat dina inlägg och din inspiration! Blir så nyfiken på resultatet. Om jag inte minns fel har du väl också gjort om inågot annat rum? Inga bilder? Nyfiken är jag ;)

2011-02-25 @ 18:31:25
Postat av: Siri

Tack Anita!

Jo, jag har gjort om både i hall och kontor/gästrum..det kommer bilder jag lovar! Hoppas hinna fixa lite med under helgen mellan spacklingen och så.

2011-02-26 @ 07:43:35
Postat av: pysseliten

ja det var ett tag sen men alltod kul att kolla in hos dig :) Fint i sovrummet .

2011-02-26 @ 21:21:59
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 01:57:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0