Det tar sig

TACK för alla fina kommentarer!

Den efterlängtade LCD-tv är nu på plats, funderar
nu bara på en smart lösning som "tvbänk".

Eftersom vi inte har IKEA så nära så får man passa på att
handla när kompisar ändå ska fara.
Tanken är att vi ska ha två fläktskåp att sätta på väggen
under LCD:n.
Enkel och billig lösning!

Ska lämna in stommarna för att lackeras svarta.
Väggen är inte så stor så jag tror att det blir bra med två stycken bredvid varandra.
Nu håller jag tummarna för att det finns plats för dessa skåp
i bilen som ska till IKEA i helgen.

Bilder från plats kommer när allt är klart :)

Trevlig Helg på er alla!


Kommentarer
Postat av: Sara

Smart ide! ska bli kul att se slutresultatet-du har fått till det riktigt bra tycker jag.

2010-02-28 @ 22:44:48
Postat av: Anita

Den ide´n hade jag aldrig kommit på. Ska bli intressant att få se hur du löser det ;)

Tycker din blogg är så fin!

Mvh

Anita

2010-03-01 @ 09:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0