Juldukningar

God fortsättning på er alla!

Hoppas ni har haft en riktigt skön jul!
Själv har jag firat julen i Uppsala hos min syster, vi trotsade vädret och
bilade ner. Värst var det dock att köra hem på Annandag Jul..

Här kommer lite inspirationsbilder för juldukning som kanske är lite sent, men
det går ju att byta ut lite färger så har man en dukning till Nyårsafton :)

 

  

 

  

Jag gjorde smällkarameller där jag skrev namnen med lim och
hällde glitter över. I varje smällkaramell låg en överraskning :)
Sedan har jag bara släppt loss med diverse guld och röda juldekorationer.

På juldagen blev det med blått inslag i dukningen,
väldigt spontan dukning.
Men nöjd ändå!

 

 

 

Nyårsdukningen är i sin fulla förberedelse.
Ska försöka hinna lägga ut bilder kvällen innan.
Svart och silver blir färgerna har jag tänkt!


Kommentarer
Postat av: Anita

God fortsättning!

Vilka snygga dukningar! Verkligen juligt och fyndigt med smällkaramellerna :)

Blir jätte nyfiken på vad du hittar på för dukning på nyår!

2010-12-29 @ 11:20:54
Postat av: Carina - inspirera

Julen gick så fort förbi...nu är det nyår som står för dörren!

Vacker dukning! Kul med smällkaramellerna...passar ju också på kommande julgransplundring! Tack för tipset!

Kramen.

2010-12-30 @ 06:40:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Birgitta. W

Snygga dukningar du gjort. Själv tänker jag också ha svart och silver till nyår. Ska bli spännande att se din dukning.

2010-12-30 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0