Publicering

Idag har alltså reportaget publicertas.

Har redan fått kommentarer på Facebook och det innan jag hunnit läsa tidningen själv ;)
Så här ser det alltså ut och vill ni kan ni gå in på Norran.se och tanka hem filen själv.
Det är Helgbilagan..



Saknar bilden på sprickan i väggen,tycker kanske det är lite konstigt att bilden inte finns då det
skrevs om den lösningen.
Men annars är jag jättenöjd!

Trevlig Valborg på er alla!

P.S
Trots snö!!! ska jag nu ta fram sommarfärgen idag - Lime!
Kanske blir det lila i sovrummet ;)

Dot - Siddepude i limefarvet uld.Dot


Kommentarer
Postat av: Anita

Såå kul!!! Har köpt nättidningen :) Du är verkligen en inspirationskälla!

Hoppas du får en trevlig valborg!

2010-04-30 @ 12:39:16
Postat av: Veronica

Läste Norran idag och blev mycket nyfiken på din blogg.

Förutom att repotaget var hur härligt som helst så tycker jag din blogg är jättefin och inspirerande.

Nu har du en läsare till!

2010-05-01 @ 10:47:56
Postat av: Åsa

Tyckte dom hade gjort reportaget lite märkligt. Inte någon bild på sprickan som dom skrev om och favorittapeten i köket fick man se typ en liten ruta av. Ingen bild på kökslampan dom skrev om.. Bilderna och ditt hem är ju fint men som sagt, lite dåligt av reportrarna... :P

2010-05-01 @ 10:58:50
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Jag fattar inte hur jag ska köpa för att läsa men är ju trög ;( Vill så gärna läsa . Du får ta ett kort på upplaget och skicka mig så jag kan läsa och se :) fina tallrikar!!!!! jag kommer från loppis nu värsta fyndet kolla min sida får du se Kram

2010-05-01 @ 10:59:51
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

vad gullig du är :) här är min mail [email protected]

2010-05-01 @ 11:43:52
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Tack för kommentaren hos mig =)



Gillar dina loppsifynd! Tyvärr går det inte att kommentera på det inlägget.



Ha en skön Valborgshelg.



Kram//Sara

2010-05-01 @ 17:42:23
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0