Halloweendukning

Ja, då är det dags för en av årets största helger
nämligen Halloween (som egentligen inte ens är en svensk tradition)

Jag har valt att göra en mer, vågar jag säga det -"vuxen" dukning.
Den går i typiska Halloweenfärger - orange och svart.
Tog det som jag har hemma, inte jättelätt för min del då orange inte
är en färg som vi har alls egentligen.
(Klicka på bilderna för större)

 

 

 

Jag tog vanliga glas och knöt fast oranga servetter med svart papperssnöre -det blir
väldigt mysigt och effektfullt sken :)
Billigt också!
Fejkpumpor köpte jag för några år sedan så dom håller sig ju i evigheter.
Tog lite orange glasskross och fyllde rörvaser med det.
Vill gärna ha lite höjd i mina dukningar!

Så blir årets Halloweendukning!
Enkelt och billigt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Jag som har haft lite ångest över hur jag ska duka i helgen -jättebra ideer!

Hoppas ni får trevligt!

2011-10-27 @ 15:03:00
Postat av: Theresa

Du är så duktig! Jättefint :)

2011-10-27 @ 15:26:31
Postat av: Margaretha

SNYGGT

2011-10-27 @ 16:46:01
URL: http://htts://blogg.passagen.se/etiop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0