Dukat för midsommar

Lägger ut lite bilder från midsommardukningen.
Vill man duka inför sommarfesten och inte ha gult och blått så är det ju bara att
byta ut banden, duken osv.

Hoppas att ni får lite inspiration i alla fall för att
piffa till det inför sommarens alla fester!

 

 

  

Blomarrangemanget gjorde jag rätt enkelt med att lägga björkkvistar
som jag ville ha dom och band ihop i mitten. Gjorde en rosett med blått
och gult band för att dölja där jag bundit ihop imitten.
Sedan var det bara att sätta in blommor lite varstans på grenarna.
Man kan ju binda ihop grenarna mer som en korv om man vill också..

Servettringarna har jag beskrivit i förra inlägget.

Mycket dukning har det blivit i mina inlägg -mest för att jag inte har så
många andra projekt på gång just nu + att det dessutom är
så roligt att få duka lite finare :)

Lycka till med era sommardukningar!
(kommer snart en variant till på en sommardukning)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0