Vit julgran

Har aldrig varit så tidigt ute med att ta fram
julgranen -men jag var så ivrig att få ta fram den nyinköpta vita granen :)

Det kändes lite konstigt när vi monterat ihop den och
satt belysningen på plats.
Ville ju ha en vit slinga och eftersom det är ledlampor så är
det ett kallare sken än vad vi är vana vid.

Men nu efter några dagar så känner vi oss riktigt nöjda med
den fina vita granen :)

 

 

 
Foto: Siri Andersson

Granen är inköpt på RUSTA och de vita och röda julgranskulorna
på Clas Ohlson.
Hjärtarna är inköpta för länge sedan i någon butik i Umeå.
Har inte hittat några röda tassels än -få se om jag hinner att göra :)

Nu ska klapparna slås in och lägga in under den vita granen
- hoppas vi inte har för många nyfikna som vill klämma på paketen bara ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt jobbat. Du verkar var den som lägger mycke energi på dekoration. Här är det ganska traditionellt. (här är det äkta skogsjulgran som gäller)

2011-12-06 @ 13:41:28
Postat av: Angelica

Väldigt snyggt Siri! Som hämtat ur en inredningstidning!!!! Imponerad och inspirerad!

2011-12-06 @ 20:00:30
Postat av: pysseliten

så fin vit den ville min dotter ha med den var slut ;( Såg du min blogg igår min fina duk jag avnn hos dig jag skulle ha länkat till din fina blogg .Får ta det en dag :)Kram på dig nu dags att inta köket :)

2011-12-07 @ 11:28:33
Postat av: Pernilla

Jättefint! vitt och rött i små mängder blir så himla fint tillsammans!

2011-12-11 @ 20:12:54
URL: http://www.presenttips.com/
Postat av: Susanne

Åh va snyggt :) Funderar starkt på att införskaffa en gran till nästa jul, lutar starkt åt vit men får väl se...

2011-12-18 @ 21:01:19
URL: http://sosieqs.se
Postat av: Jessica

Psst.. LED kan ge varmt ljus också...

2012-01-10 @ 13:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0