Denna nyårsdukning blir det!

Provat mig fram lite inför nyårsdukningen.
Tididgt kände jag att jag ville duka uppifrån också -så nu hänger det en del från taket
ovanför bordet.
Önskar bara jag kunde ta bättre bilder..

Årets nyårsdukning:
(klicka för större bilder)

 

 

 

Vitt,silver och lila är så fint ihop!
Nu hoppas vi på en riktigt trevlig kväll -vilket jag absolut inte tvivlar på!

Detta året har mer och mer präglats av dukningar på bloggen
- har hittat min grej! :)
Har förhoppningar kring detta och vill inte avslöja för mycket.
Många läsare har jag fått och det glädjer mig oerhört.

Nu vill jag önska er alla Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken snygg dukning :) wow

God fortsättning på det nya året :)

2012-01-02 @ 18:49:18
URL: http://www.husnr4.blogspot.com
Postat av: Anita

Gott Nytt År önskar jag dig och hoppas på fortsatt inspiration från dig!

Vill veta mer om hur du bygger upp dina tanakr kring dina dukningar, ska man tänka på något särskilt osv?

Snygg nyårsdukning -väntade mig inget annat!

2012-01-05 @ 10:54:36
Postat av: pysseliten

åhh har inget nu ;( dom gick åt till jul .

Och mannen har inte tiden att såga nu då vi ska hjälpa vänner med badrum synd att du inte fråga innan jul .Kram

2012-01-05 @ 20:17:39
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Catharina Dukar

Så fina och arbetade dukningar, så mycket fantasi & kreativitet! Härligt att se, visst är dukningen viktig, man blir superglad av att se en så genomtänkt bordsdukning. Jag gillade verkligen juldukningen där du "packat in" varje kuvert! Super, Catharina

2012-01-18 @ 17:38:55
URL: http://Blogg.alltommat.se/catharinadukar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0