Dukat för kräftskiva

Kräftsäsongen är här och det är bara att njuta!

En kräftdukning går gärna i rött som huvudfärg, sedan kan man ju egentligen ha
vilken färg som helst till -men jag har valt en kräftdukning med vitt och en med svart.
Körde på två olika kombinationer innan jag bestämde mig för den röd/svarta.

så här ser i alla fall årets kräftdukning ut:

Röd/vit
(Klicka på bilderna för större bild)
 

  

 

Röd/vit/svart:

 

Röd/svart:

  

  

 
Foto: Siri Andersson

Det är så sjukt kul att duka!
Hoppas alla får trevliga kräftskivor!

Skriv gärna kommentarer, ser att jag har mycket besökare och vill gärna veta
vad ni tycker :)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt och stilrent! Här kommer jag att kika in fler gånger :) Tack för hjälpen!

2011-09-03 @ 00:49:09
Postat av: Ulrika

Ville bara skriva och tacka för inspirationen jag fick av att läsa din blogg. Hittade den i fredags när jag sökte på dukningar för kräftskiva. Jag fick så mycket beröm för min dukning och nu vidarebefodrar jag den till dig eftersom det är du som kommit med alla ideerna.

Tycker du ska satsa på det här (om du redan inte gjort det)i ett företag.

Tack igen från en ny trogen läsare :)

2011-09-05 @ 18:18:04
Postat av: Sara

Oj vilken tjusig dukning :)

Jag vet inte om jag har svarat dig - men du undrade var jag hittat pelarbordet (i aluminium). Frågan fanns på min gamla blogg - om du nu minns? :)

Hur som helst har jag köpt bordet på Halens.



Ha en underbar vecka

Kram/Sara

2011-09-19 @ 19:40:45
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Mia

Härlig dukning..

2011-09-21 @ 13:39:25
URL: http://www.husnr4.blogspot.com
Postat av: Maria W

Svar: Tack detsamma!

Jo det är Emelie som har fotat, tur att jag har henne till hjälp.

2011-10-08 @ 19:24:15
URL: http://mariawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0