Bäbistema med blöjtårta

Ikväll firar vi lilla Isabelle välkommen
till världen.
Sambon har blivit morfar och det är ju så att man bara
inte kan låta bli att fixa lite till hennes ära :)

Har inhandlat lite diverse grejer samt blöjor och gjort en Blöjtårta.
Man rullar helt enkelt blöjorna och sätter
ihop dom med gummiband.
Ställer dom så det blir en trevåningstårta och knyter fast
lite bra att ha grejer till bäbisen med sidenband.



 

 

Lila dukning med inslag av rosa och gult i blommor.
Frigolithjärtan som jag limmat fast på lila blad .

 

 

 

 

Glasen är från Indiska, har likadana i lime också.
På önskningslistan står det även vita och svarta sådan glas :)




Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis till morfar och till dig plastmormor!!! Vad kul med en liten att slämma bort :)

Jättekul ide´ med blöjtårta-det ska jag verkligen göra reklam för!

Snygg dukning-som vanligt!

Hoppas ni får det riktigt trevligt!

2010-09-10 @ 14:55:45
Postat av: Anonym

Ja som vanligt, jättefint. Isabella blir nog glad att ha dig som bonusmormor

2010-09-10 @ 16:06:22
Postat av: Ewa

Fantastiskt läckert, sis! Jag är SÅ imponerad och stolt över dej. Hoppas verkligen att det blev uppskattat! Puss o kram.

2010-09-10 @ 23:16:38
URL: http://manderia.wordpress.com
Postat av: Pysseliten

Fint !!! Du vet att jag älskar att se dukningar och viklen härlig höst färg .Och grattis till sambon och dig .nU FÅR DU TA FRAM SYMASKIN OCH SY BABYSKLÄDER :)

2010-09-11 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0