Kaos som lagt sig och inköpstankar..

Har inte skrivit på länge då det har varit mer eller mindre kaos här.
Vi har haft 2! vattenskador och då tappar man som lusten till det mesta.

Tack och lov så var det inte så farligt som vi befarade och det är nu åtgärdat.
Fick då chansen att måla om och välja nytt golv ;)

Men nu är vi sofftankar, den vi har är alldeles för liten. Idags
läget måste vi bära hit en extra soffa när vi är fler än tre (vilket har varit ofta på sista tiden)

Efter mycket sökande har vi nu två som vi väljer mellan.
3-sits

Divanen ska vara på andra sidan. Priset är helt rätt på denna :)
Här ryms vi många!


Även här ska divanen vara på andra sidan och att det ska bara vara
en sektion/sittplats i mitten.
Fördelen med denna är att den går att välja med andra kuddar i ryggen (fasta)
som min sambo hellere vill ha.
Dock lite dyrare..


Kommentarer
Postat av: pysseliten

om jag skulle välja skulle jag ta fasta j´kuddar

vi har lösa i vår och dom blir så ner suttna .

Fast vi valde en dyr soffa så är det så :(

Önskar mig med en ny .

2010-11-04 @ 22:45:47
Postat av: pysseliten

har fått den fina duken nu :) Tack är jätte glad för den . Spar lite på den.

2010-11-08 @ 22:05:51
Postat av: Mli

Våran soffa (geneve från EM) är helt underbar! Den borde ni kolla in!

2011-01-17 @ 23:51:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0