Valborgsdukning med loppisfynd

Vem älskar inte Mateusporslinet!?
Jag hade turen att fynda lite när jag var på loppis förra söndagen.
Bordet bredvid oss hade fyrkantiga Mateustallrikar och dom var dessutom i Lime!! :)
Betalade alltså ynka 20 kr/st för dessa stora tallrikar-som fått!

 







Grillat stod på menyn och det smakade utsökt!

Det verkar som om de fyrkantiga Mateustallrikarna inte finns kvar att köpa
-någon som vet?
Tror jag ska tillbaka på loppisen imorgon och köpa de gula mindre Mateustallrikarna
hon hade. Hoppas dom är kvar!


Kommentarer
Postat av: Siri

Det har tydligen inte gått att kommentera detta inlägg,men nu funkar det! :)

2010-05-01 @ 19:58:58
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag åkte till biblioteket och hittade norran där,jättefint reportage! Vad kul för dig!

Vilka härliga tallrikar och snygg men enkel dukning.Hoppas du fyndar mer på loppisen :)

2010-05-02 @ 09:03:27
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vilket fynd!!!

Nu ska jag kolla in reportaget i Norran :-) Kram

2010-05-02 @ 14:29:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0