Älska Ernst Kirchsteiger!

Ni som känner mig vet att jag älskar
Ernst Kirchsteiger - i alla fall hans underbara ideer och hans sätt att
inspirera!
Sen att han är lika härlig IRL vet jag, då jag har träffat honom och fått
användbara tips av honom.

Efter att ha sett Sommar med Ernst i veckan så blev jag och sambon
helförtjusta i hans matbord.
Jag kunde faktiskt inte somna då jag låg och klurade
på hur vi kunde sätta våran egna prägel på bordet.

Se bilder och inspireras av alla härliga detaljer!



  
Foto: OTW/TV4

Har inte riktigt kommit på vad vi ska sätta för prägel
på det, men nå´t blir det nog ;)
Skulle nog vilja ha bockarna (benen) i svart och bordsskivan/planken
i vitt..men jag vet inte riktigt om det är så smart.
Så det kan nog bli en grå nyans på bordsskivan..

Idag har vi snart inte ett så helt och dessutom ett fult och opraktiskt bord.
Bordsskivan är i glas (fick det nästan gratis,så det var därför vi köpte det).
Tycker inte det går att duka snyggt på det och det vill jag ju kunna göra ;)

TACK Ernst för alla dina inspirerande program!!!

P.S
Glöm inte att vara med i min 1-års tävling
http://inredmera.blogg.se/category/tavlingar.html


Kommentarer
Postat av: Cia40:)

Så inspirerande bilder, och jag gillar Ernst oxå!:!

Det finns alltid något man kan ta efter av det han gör, och ibland blir det som du säger, sömnlösa nätter...hihi

Kram Cia:)

2010-07-24 @ 23:10:35
URL: http://www.rodating.blogspot.com.
Postat av: Anita

Såg programmet och jag håller med! Bordet blev jättesnyggt! Vad duktiga ni är som orkar,vill och vågar ge er på att göra ett eget. Inte för att jag tvivlar på att ni klarar det ;)

Ska bli jättekul att få se slutresultatet!

Tänk att du har fått träffa honom! :)

2010-07-25 @ 12:01:09
Postat av: Sjovillan Susanne

Det blir nog fint du brukar ju få till det;)jag har inte lyckats se ett enda program av Ernst i sommar har för övrigt inte sett tv överhuvudtaget.Det kanske kommer någon repris för jag älskar inrednings program och tidningar.

Kram Susanne

2010-07-31 @ 09:24:57
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej jag firar 1år med min blogg,missa inte att kunna vinna fina saker från heminrednings butiken Village.Kolla in min sida hur du kan vinna.

Mvh Carola

2010-08-05 @ 23:06:22
URL: http://tolisinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0