Trädgården i Ursviken

Vi är så lyckligt lottade som har en helt underbar Trädgårdshandel
här i Ursviken.
Här kan man gå i timtal och bara njuta, drömma och inspireras och det
är ju precis så det ska vara oavsett vad det är
man har tänkt köpa.

Så här såg det ut för några veckor sedan på
Trädgården i Ursviken:

 
 

  

  

 

Jag bara fullkomligt älskar dessa underbara rostiga stolar och trädgårdsprydnader
-vill ha, vill ha, vill ha!

  

   
 
  

 

Och sen är det ju alla dessa underbara stenar - så hårt men ändå så vackert!

  

 

  

Inne i växthuset inspireras man ännu mer

 

  

 

Alla som bor eller besöker Skellefteå borde
 verkligen ta sig tid att inspireras hos Trädgården i Ursviken.


Kommentarer
Postat av: Sjovillan Susanne

Dit ska jag åka någon gång ,samma stuk som Blå eld i Tavelsjö det gillar jag .

Kram Susanne

2010-07-16 @ 10:47:49
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Anita

Vilket härligt ställe!!! Fick nu ytterligare en anledning att åka norrut ;)

Har varit bortrest ett tag nu därav min frånvaro på din blogg.

Hoppas du får en underbar fortsatt sommar!

2010-07-16 @ 11:01:34
Postat av: Pysseliten

massor av fint :))) lite för långt för mig att åka .

Men kul att titta på bliderna ,det inspererar :) Kram

2010-07-18 @ 12:31:56
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0