Fjärilsdille

Har nog fått lite dille på fjärilar denna sommar ;)

Var på Blomsterlandet häromdagen och fyndade lite
-kanske inte fjäril ,men dagsslända?!

 
Dom hänger nu ute på husväggen vid altanen. Ska vi sa mer
helbild sen då vi har målat färdigt..

På jobbet säljer vi ju färdiga buketter,när dom inte är fräscha längre så kastas
ju buketterna och då sparade jag fjärilarna som följde med!

 

 

Kommer ju självklart att använda dom vid nästa dukning ;)
Kan det bli mer sommar än med massa fjärilar?!

P.S
Imorgon firar min blogg 1 år
- håll utkik efter tävlingen som jag kommer att ha!

Kramen!


Kommentarer
Postat av: Anita

Förstår att du tycker om fjärilar,dom är ju så vackra.

Med spänning kommer jag att titta in i morgon-på din 1års dag :)

2010-07-21 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0