Trender uppåt väggarna

Det är lika populärt att måla som att tapetsera.
Fondväggar håller i sig ett bra tag till. Det ska gärna vara iögonfallande som blommigt
eller annorlunda mönster.
Som färg på väggarna ska det gärna vara jordnära såsom brunt, rött och grönt.
Guld och silver toppar också färglistan.



Minimalismen och det vita,kala håller helt på att försvinna.
Satsar du på varmt och ombonat så är du helt på rätt inredningsvåg!

Själv fortsätter jag på i min stil - klassiskt modernt,helhet och personligt!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag gör som du kör min egen stil ,tycker det är lite tråkigt med trender dom är så korta nu för tiden .Man måste försöka hitta sin egen stil blanda

modernt med personlighet,något ärvt osv,:)Men det är lätt att ryckas med;)

Ha en bra vecka/kram

2010-01-24 @ 19:40:23
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Visst är det kul att hänga med i trederna - men det gäller att hitta sin egen stil...plocka lite här och lite där! Tänk om det såg likadant ut hos alla...väldans tråkigt!

Kramen.

2010-01-24 @ 20:24:43
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Ingmarie

Här är det vitt på alla väggar,tror inte något annat skulle funka eftersom väggarna är putsade.Bättre då som du att satsa på det klassiska som alltid håller vilken trend som än kommer!

Man kan ju variera i massor med små medel o det gillar jag skarpt!



Kramen

2010-01-25 @ 19:56:17
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller nog oxå min egna stil, älskar ju vitt så jag är nog helt ute:) Ha en mysig helg, kram emma

2010-01-29 @ 23:06:30
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: SAKER MAN SER

Vitt, den skandinaviska minimalismen, nej nej -den dör aldrig ut! Jag tror snarare fondväggarna alltmer dör ut, åtminstonde vad dem säger i färgaffärerna jag vart på. Dem säljer tydligen inte lika mycket "fondisar" som dem gjorde tidigare. Själv kommer jag i nya lägenheten måla sovrummet helvitt och ha en mdf bakom som jag kan tapetsera -eller sätta nyg på när jag vill. Därmed blir jag aldrig låst :-) Smaken är som baken, men om det vita håller på att dö ut så har jag verkligen missat något, hihi. I LÖVE IT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0