Vit Jul

Att tiden går snabbt vet vi ju -speciellt när vi kommer
in i December.
För mig är detta den bästa tiden under vintern
- allt det röda och varma som lyser upp
- förhoppningarna
- pysslet och fixet
- glädjen att få vara med familjen

Vi fick ju en vattenskada i hallen i höstas och våndan över
hur illa det var innan vi visste var inte rolig.
Det var som tur var inte så illa som vi befarat :)
Valet att göra om i hallen blev ju lite påtvingat, mycket och och men..
till slut så fick vi till det och vi är hur nöjda som helst.

Just nu är hallen mitt favoritrum - blev så härligt med vitt och som nu
få dekorera med en massa rött.



   

  



Frågan är ju bara vad jag ska ha för accentfärg när julen är över..

Hoppas ni får en riktigt trevlig lördagkväll och 4:e advent!


Kommentarer
Postat av: Ewa Hedman

God Jul & Gott Nytt År på er,hallen blev verkligen superfin..du har verkligen öga för design :)

2010-12-18 @ 14:12:35
Postat av: Sjovillan Susanne

Det lilla jag ser av hallen ser jättefint ut!

Jag håller med dej julen är den bästa tiden .

God jul /Kram Susanne

2010-12-18 @ 16:26:08
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: pysseliten

fint det är :) Jag klurar med på fäger efte jul såg att rosa kommer i vår den färgen gör mig glad .

2010-12-18 @ 22:52:00
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0