Presenttips

Om du vill ge bort en personlig och kreativ present är wordle.net en
 alldeles suverän sida där bara fantasin sätter gränser

Det är bara att skriva in en massa ord om den person du tänker ge
presenten till. Har just gjort en till min underbara syster :)
Vill du ha nå´t ord lite större så skriver du in det flera gånger efter varann.

Här är ett tips på hur det kan se ut
( tyvärr kan jag inte få fram det jag själv skrivit,men om du klickar på länken ovan så visas det )



twixdagen-22-februari-liten



Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilket härligt tips, det är roligt att göra ordmoln där.



Vilken härlig bakgrund du har på bloggen, älskar woods. Kram Sandra

2009-08-09 @ 01:54:14
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Jag har några wordletavlor liggande här hemma. Dem är fyndiga!!! :-D Kraaaaam sofie

2009-08-09 @ 14:14:42
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Bra tips och härlig blogg :)

2009-08-09 @ 23:40:25
Postat av: Åsa Årskog

Mycket bra presenttips till den som har "allt"

2009-08-25 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0